5/11/2013

Informacja

Chcę wam przekazać iż ten blog nie będzie prowadzony. Po pierwsze źle zaczęłam oraz rozwinęłam akcję. Po drugie pod ostatnim rozdziałem jest tylko 9 komentarzy, a najwięcej miałam 40 więc mogę wywnioskować z tego, że opuściliście mnie i to opowiadanie ;(

Jednak nie na tym mi zależy w tym poście. Chciałam napisać tutaj iż zaczynam nowego bloga, ale nie chcę go prowadzić sama. Myślałam o rozpoczęciu z kimś współpracy. Może we dwie lub trzy osoby. Dlatego piszę tutaj, gdyż może ktoś z was by chciał? Jeśli są chętne osoby piszcie na mojego mejla: paradiseofdreams0@gmail.com. A jakby ktoś chciał moje gg to proszę pisać w komentarzu.

Każdy kto do mnie napisze otrzyma ode mnie kilka pytań na które będzie musiał odpowiedzieć.
Jeszcze dodam, że jeśli ktoś chce mieć pewność iż odczytam jego wiadomość to proszę zostawić w
komentarzu, 
że napisaliście do mnie.

8 komentarzy:

  1. Ja jestem zainteresowana ale do chyba wtorku nie mam dostępu do kompa, ewentualnie twitter na telefonie, albo w poniedziałek czy wtorek mogę napisać maila do cb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie napisz do mnie na maila jak będziesz miała dostęp do kompa :)

      Usuń
    2. dobra, napisałam :)

      Usuń
  2. Napisałam na maila.:D
    Martyna

    OdpowiedzUsuń