9/15/2012

Bohaterowie.

Chloe Anderson :
Wiek : 17 lat
Data urodzenia : 9 czerwca 1995 rok
Miejsce urodzenia : Francja, Paryż / Londyn, Wielka Brytania
Wzrost : 173 cm
Kolor oczu : niebieskie
Kolor włosów : brązowe
Rodzina :
- matka Bella - stylistka
Hobby :
fotografia
taniec
jazda konna
gra na gitarze
Charakter : Chloe jest tajemniczą dziewczyną, ale nie zawsze taka była. Wydarzenia, które ją dotknęły zostały w jej pamięci już na zawsze i to przez nie się zmieniła. Przez fałszywych przyjaciół stała się mniej odważna i skryta w sobie. Uczucia, które doznaje przelewa do pamiętnika. Nie jest już w stanie nikomu zaufać, nawet rodzicielce, z którą zawsze miała dobre kontakty. Często gdy chce o czymś zapomnieć zabiera aparat i wybiera się na małe sesje przyrody. Zdarza się jej jeździć konno, ale tylko kiedy odwiedza babcie. Od roku tańczy i to przez taniec jej życie się zmieni. Chloe nawet nie wiem jak bardzo...

Chłopcy z One Direction (od lewej) :
1.Niall Horan - 19 lat
2.Zayn Malik - 19 lat
3.Liam Payne - 19 lat
4.Harry Styles - 18 lat
5.Louis Tomlinson - 21 lat

26 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, będę tu wpadać i czekam na prolog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu :)
    Może być ciekawie.
    Napisz mi, jak będzie nowy post, a wpadnę :)
    Kocham <333
    Niall's wife :)
    http://onedirectioniknoweverythingaboutyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Prosiłaś byśmy zrecenzowały z Żelką Twojego bloga. Jesteś 14 w kolejce, ale gdy do tego dotrzemy będzie więcej do opisania także będzie łatwiej. :D Oczywiście dodaję się do obserwatorów i czekam na rozdziały.. :D
    Pozdrawiam Laura
    P.S. Dziękujemy za komplement "więc liczę na ocene kogoś utalentowanego"

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że będzie fajne opowiadanie...jestem ciekawa i mam nadziję, że nie napiszesz jakies dennej historii w co wątpie. Czekam na nn Pozdrawaim Eve;*

    www.dark-killer-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się obiecująco. Na pewno będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodnie z prośbą wpadłam zobaczyć co i jak :)
    Jak na tę chwilę mogę powiedzieć, że ciekawie się zapowiada. Jak dodasz rozdział to napiszę więcej ;)
    Dodaje do obserwowanych i czekam na rozdział ;*

    Mwahh <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej
    Zapowiada się bardzo ciekawie, mam nadzieję, że jak pojawi się prolog dasz mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie ciężko ocenić, gdyż nie ma żadnego rozdziału :) Zapowiada się całkiem fajnie i czekam z niecierpliwością na pierwszy, wtedy na pewno napisze coś więcej :)
    I dodaję do obserwowanych :) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie, nie mogę go na razie ocenić gdyż jest to na razie przedstawienie postaci :)) Czekam z niecierpliwością na rozdział i baardzo dziękuje za komplement <3

    life-by-susannah.blogspot.com

    Jeśli możesz to powiadom mnie na twitterze @jestem_owocem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ciekawie. Jak na razie jest trudno coś ocenić gdyż nie ma żadnych rozdziałów :)
    Ale będę czytać bo myślę że na pewno będzie ciekawie i ,że masz pomysły oraz talent.. :)
    Czekam na rozdział <3
    PoZdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się świetnie,ciekawa bohaterka ;D
    Już nie mogę się doczekać prologa <3333
    Jestem strasznei ciekawa co się wydaży w jej życiu ;***
    Ms.Malik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się nazywa ta dziewczyna która jest główna bohaterka ? Poza opowiadaniem ? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie się zapowiada. :D Ta bohaterka jest taka ładna. *-* Już nie mogę się doczekać prologu bądź rozdziału pierwszego. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się boosko tak wię pis zszybciutko. Będe czekać i zaglądać :D :D
    Jakbyś miała ochotę albo Ci się nudziło zapraszam do mnie http://kkkjjjlllooo.blogspot.com/
    Domii Styles

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie się zapowiada ;) czekam na prolog lub rozdział pierwszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się fajnie ! Napewno będę wpadać :) Dodaję do obserwujących i liczę na to samo ! ;**
    http://stolemyheart-nicoletomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się zapowiada, intrygująca bohaterka, czekam na prolog i dalsze części :)

    scars-future.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm trudno jest mi ocenić, bo bohaterach, ale przedstawienie postaci mi się jak na razie podoba.
    Czekam na nexta;3

    OdpowiedzUsuń
  19. nono, ciekawie się zapowiada. czekam na jakieś newsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm zapowiada się fajnie :) Życzę powodzenia.

    ZAPRASZAM DO MNIE http://directionowelovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na dalej :>


    Zapraszam na moje opowiadanie : bolesna-prawda.blogspot.com
    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba główna bohaterka (przynajmniej na razie) :) Świetnie się zapowiada.! Czekam na część pierwszą bądź prolog.

    http://beyourseeelf-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie się zapowiada. Czekam na prolog/pierwszy rozdział
    (Zapraszam do mnie!)

    OdpowiedzUsuń